Idag fick jag reda på att min bästa väns m...

Idag fick jag reda på att min bästa väns mamma blev misshandlad igår.. Någon hade till och med sparkat henne i huvudet :/ Jag förstår inte hur man kan vara så brutal! Att man kan göra så mot en annan människa! Nu är hemma...har ont och är sjukt rädd. Jag träffade henne tidigare igår, på lunchen, på thaien. Jag är riktigt glad att jag gjorde de! Förutom alla hemskheter så var det en lyckad kväll.. Vi va samma gamla gäng som åt på the pub! Väldigt god mat och god dryck! Danne bjöd på kalaset.. världens snällaste människa! Som vanligt så hamnade vi på mastis, efter de efterfest i en båt, igen :) Nu är det fikatajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0