Klockan är fem på morgonen och jag har int...

Klockan är fem på morgonen och jag har inte somnat än.. De tokregnar ute, som de gjort de andra två nätterna.. de stor mig lite.. Nåt annat som stör mig är att mina två älsklingar inte går ihop med den nyaste katten Itchi! Itchi är lite väl ivrig på att va nära hela tiden. Samson och missan gör inget annat än o morra och fräsa åt honom.. tycker synd om alla tre faktiskt! Synd om mig med, som inte får sova! :/ I morgon får Johanna komma ta tillbaka honom, tyvärr. Att jag inte kan sova kan även bero på att jag tränade k-box förut och jag är aningens pigg pga detta! Väldigt skönt att jag kommit igång med träningen igen. Kommer att börja med karate i morgon oxå..ska bli skönt med lite annan sorts träning igen. Annars har det inte hänt så mycket.. börjar plugga den 31 augusti, flyttar den 1 sept så de finns att göra! Nej, om man ska försöka sova för tredje gången kanske.. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0