På gång..

Sitter och pimplar i mig kaffe så jag ska orka i väg och träna! Två koppar får räcka, annars kommer jag väl varva kilometrarna med toaletten.

Kan behöva springa lite efter helgen. Av nån anledning kan jag inte låta bli och TRYCKA i mig en massa skit. Så onödigt. Vad ska det krävas egentligen?? Inte de att jag äter massor av godis, utan lassvis med glass! Hur svårt kan de va o undvika glass?? VÄLDIGT!!!

Sen va jag ju ute med mina hjärtan i fredags också. Lördagen var desto lugnare. Va hemma och tittade på film, sen gick jag till Danne där alla satt o drack vin och spelade spel. Singstar och sånt. Rätt sköj va de. Jag va fortfarande nykter! Lite ovant måste jag säga. Vet att de kanske kan va lite varning på detta, har ju faktiskt varit ute varje Onsdag, fredag och lördag hela sommaren! Det har varit väldigt roigt, men nu är det dags att ta det lugnt. Onsdagar är det ju slut med nu i alla fall. Så nu har vi bestämt oss för att bara träffas på onsdagsmys.. fast på tisdagar, eftersom Ingela har Yoga då.
Vi ska laga mat och göra nyttig ditt med morötter o sånt! Ingen alkohol är vi överens om i alla fall, jag och mina alkolistvänner.. hehe.

Hela jag myser nr jag tänker på sommaren 2010! Det har hänt många tråkiga saker, men ändå så väger allt annat upp tusen gånger mer, bara för att jag har alla mina underbara vänner (alla inräknade)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0