Tänk att de ska va så svårt att kunna somn...

Tänk att de ska va så svårt att kunna somna? Alltid när jag drar igång med träningen på allvar så kan jag aldrig somna på kvällen, hur jobbigt de än va. Så är de jämt.. De tar väl 2-3 veckor innan jag vänjer mig vid att få såpass mycket energi, endorfiner, i kroppen. Kan lova att jag kommer ha träningsvärk i morgon! Gött dä! Kände av träningsvärken redan när jag satt hos Danne o käkade till en film förut. Tror de kommer sluta illa.. Hehe.. I morgon ska jag bli bjuden på Kinamat! Riktigt trevligt faktiskt! (Kan dock inte säga att de va längesem jag åt Kinamat, Hehe) Ja, nej, man kanske skulle ge John blund en chans.. måste upp i tid i morgon.. ska ringa hyresvärden o kolla när jag ska skriva på kontraktet egentligen.. vill ju flytta nångång!! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0