Nu är Jag i Stockholm o myser! I går var j...

Nu är Jag i Stockholm o myser! I går var jag på middag.med Richard! Vet inte om jag kan kalla de dejt än, vet inte alls hur jag känner för den benämningen. Det var riktigt trevligt iaf..vi käkade på ett steakhouse! Gott som tusan. Jag tog iofs lax, kanske borde ha tagit en god köttbit, nåväl :) Jag verkligen älskar Stockholm.. :) Funderar på o flytta hit.. men de e lite.för jobbigt o lämna flersamheten än så länge. Aja! Tidigare idag så träffade jag 2.gamla klasskamrater som jag inte träffat på sjukt länge, och nu väntar jag på att Claes ska komma. Hatar ju o vänta så jag har tryckt i.mig en brownie och en.muffins.. Hehe! Mer om detta senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0